Uz dost esemesek! Bolime palec.

Kde vezis? TESIM SE NA TEBE. ODPOVEDjeNE :-o! VKolikPrijdes? KUP ESTE RAJCATA! Dojeli jsme dobre. Už jste skončili? DORAZ ;-)!
       Vyřídit krátký vzkaz či najít jednoduchou odpověď, eventuálně zaúkolovat manžela koupí konkrétních potravin, přestalo být problémem s příchodem mobilů a jedinečnou možností zasílání sms zpráv. Nádhera! Mám ráda svůj mobil. Ten, kdo mobil nemá, není in. Kdo mobil má, ale staršího data výroby, je lehce out. Naštěstí v dnešní době plné paradoxů znamená být out také trochu být in… záleží na věku a rozpoložení. Mobilní telefon se stal součástí výrazu naší osobnosti. Jak snadno jsme přijali do opatrování dalšího člena své dobrovolně povinné výbavy!
       Psychologové upozorňují na možnost vzniku závislosti na mobilních telefonech, která nás svou nezastupitelností nenápadně připravuje o kus svobody. Anebo naopak nám mobil pod rouškou anonymity nabízí jedinečný druh zábavy. Naštěstí každý telefon je vybaven kouzelným tlačítkem vypnout.
       Vztyčený ukazováček (ne palec) přidávají i fyzioterapeuté. V poslední době dochází k nárůstu onemocnění Text Message Injury (sms onemocnění), které se projevují bolestí šlach na hřbetní straně ruky. Později bolesti vyzařují po stranách ruky až do předloktí. Důvodem vznikajícího zánětu je přetížení svalů a šlach palce. Polohy nejsilnějšího prstu při psaní sms zpráv a opakování stále stejných pohybů jsou pro jemný pohybový aparát ruky nevýhodné. Proto doporučuji po delším psaní sms zpráv palec uvolnit krouživými pohyby a pomocí druhé ruky palec několikrát mírně vytáhnout. Zároveň masírujte svaly na dlaňové i hřbetní straně ruky. Do místa bolesti můžete navíc vetřít mast ze skupiny nesteroidních antirevmatik, přes noc převázat a nechat zapařit. V případě, že ucítíte bolesti při psaní sms zpráv, přiložte raději telefon k uchu a nechte svaly ruky odpočívat. V žádném případě nepřidržujte mobil u ucha ramenem za účelem uvolnění rukou k další činnosti! To je vyzkoušený návod, jak se záhy stát pravidelným návštěvníkem zdravotnických zařízení pro bolesti krční páteře. Jenže tam používání mobilních telefonů nevítají. PREJI VAM HEZKY DEN!